Er der flere eller færre bilforhandlere om 5 år?

Over halvdelen af de Danske bilforhandlere ønsker at indgå i en fremtidig konsolidering. Og de fleste er nok enige om, at det er nødvendigt med færre, større forretninger i fremtiden. Kunderne og den generelle kundeadfærd har ændret sig radikalt igennem de seneste år. De har i dag mange muligheder, og bolden er i høj grad på deres banehalvdel. Dette betyder, at alle må gøre sig ekstra umage. Det er ikke nok med de bedste fysiske produkter. Kunderne skal tiltrækkes både visuelt og verbalt. Og de skal have en overlegen serviceoplevelse. Både når de kommer i forretningen, og når de møder os digitalt.

Vil du være en del af den fremtid, eller skal nogle andre være det?

Automatters logo

 

Produktfokus

Produktet alene var i
fokus hos kunderne.

Automatters logo

 

Servicefokus

Kunderne begyndte at
stille krav til god service.

Automatters logo

 

Kunden i centrum

Det var afgørende for kunderne, at de og deres behov var i centrum.

Automatters logo

 

Relationen i fokus

Relationen til både produkt og forhandler er afgørende for kunderne.

Automatters logo

 

Teknologi fokus

Teknologien kommer til at spille en endnu større rolle for kunderne.

Omgivelserne stiller nye krav

 

Mange aktører i bilbranchen føler sig klemt på grund af eksterne faktorer. De fleste er nok enige om at omgivelserne er under konstant forandring, både i forhold til kunder, lovgivning, konkurrenter, digitalisering og andre vigtige faktorer.


AutoMatters hjælper dig med at prioritere, og navigere rundt i disse forandringer.

Automatters
  • "Hvordan sikrer jeg
    min virksomheds fremtid?"

    AutoMatters hjælper dig med overvejelser om generationsskifte eller salg af forretningen.

  • "Hvordan kommer vi med
    på det digitale tog?"

    AutoMatters samarbejder med de førende på digitale løsninger til bilbranchen, og kan sætte det i en relevant sammenhæng til strategien.

  • "Er min forretning
    synlig nok?"

    AutoMatters hjælper dig med den rigtige visuelle identitet, både i forretningen og digitalt.

  • "Hvordan finder jeg
    de bedste medarbejdere?"

    AutoMatters har det rigtige netværk, og leverer integreret branchefokuseret rekruttering.

  • "Hvordan sikrer jeg
    at kunderne bliver betjent ordentligt?"

    Sammen skaber vi den bedst mulige kundeoplevelse, gennem digitale værktøjer og den rette motivation hos medarbejderne.

Essens

Ved du hvad der er vigtigt for din forretning, og bruger du tid på netop det?

I oplever at I har travlt, og arbejder med både fokus og flid, for at opnå jeres mål.

Spørgsmålet er, om I altid arbejder i en retning, og med en prioritering, der understøtter essensen af jeres virksomhed.

Essensen er det mest centrale i jeres værdiskabelse, og er ofte ikke præcist defineret eller kommunikeret.

Ved at analysere essensen, og sortere i de nuværende indsatser, så de i højere grad understøtter virksomhedens formål, kan I frigøre ressourcer til de nødvendige forandringer.

Essensen er vigtig for din forretning

 

 

Automatters logo

 

Kontakt os på

T: +45 3218 5200
M: kontakt@automatters.dk